VIsites

contadores para web

viernes, 4 de noviembre de 2022

Divendres 4 de novembre

La setmana passada vam fer un esmorzar de Halloween, Vam fer aranyes amb donetes, Lacasitos i pegadolça. I  també cares de bruixa  amb tortetes de blat de moro, Lacasitos, txutxes d'espaguetis i dents de sucre. Vam ensenyar a fer-ho als nens i nenes de primària. I vam esmorzar tots junts. Per beure teníem llet i suc de taronja.

Dimecres a la tarda vam anar a l'hort compartit. Les hortalisses estan encara petites. Vam arrencar herbes i vam regar.

Dijous vam anar de colònies. La casa es deia Mas del Suro. Hi havia cavalls, un gos, dues cabres, gats, ovelles, tres ases, galls i gallines i un paó reial.

Pel matí vam esmorzar, vam fer els llits i vam jugar.  Per la tarda vam fer una gimcana: havíem de buscar fulles de colors, fer el pal més llarg, cantar i vam disfressar els profes. Els grups es deien: els fantasmes, les castanyes, Halloween i els moniatos. Després de la gimcana vam berenar pa i xocolata Un grup vam anar d'excursió al bosc i un altre grup es va quedar preparant la festa de la nit. També ens vam dutxar tots.

Després de sopar vam fer una festa de Halloween. Havia aperitius, begudes i sandwichs de fantasmes. Van posar música de grans i vam ballar. La gent anava disfressada.

La nit va anar molt bé. El primer en despertar-se va ser el David.

Divendres vam esmorzar i vam anar al castell de Cartellà. Vam passar per camps de pereres. Vam fer la maleta, vam dinar i vam agafar l'autocar per tornar a l'escola Rel on els pares i mares ens esperaven per anar a casa.

L'altra dia vam penjar un enllaç amb fotos de colònies.

Després de les colònies hem tingut quatre dies de festa. Des del dissabte fins a dimarts. Ha sigut la festa de Tots Sants i hem fet pont a l'escola.

Aquest dimecres vam esmorzar pa amb xocolata fosa.  A expressió corporal vam fer una escena de Halloween, i vam fer jocs de caminar i moure'ns amb ritmes diferents. Per la tarda vam anar a l'hort compartit i vam regar.

Dijous vam anar a la piscina. A classe hem parlat sobre els eriçons: què mengen, com són les pues, què fan amb les ungles, com són les cries... Després hem comença un nou conte: "Saltant", un curt de Pixar. Per la tarda vam estar fent maraques amb ampolles d'aigua.

Avui divendres hem fet jocs a Educació Física. Hem organitzat el material i els treballs i hem fet l'optativa. A arts escèniques hem fet relaxació. Els de manteniment estem treballant amb la paret de fora. Els d'hort hem fet llistes del que tenim i del que necessitem, hem escombrat el pati del davant i el terrat i hem collit fulles per fer manualitats.